RONALD VOS VAN WOODSTONE PIZZA & WINE

‘Digitalisering

is meer dan

vindbaar zijn’

JEROEN BRAK

Eigen data,
eigen baas!

Wie in de horeca succesvol wil blijven, moet met data aan de slag. Data maakt zichtbaar met welke activiteiten en diensten het uiteindelijke rendement wordt verdiend. Dit inzicht helpt ondernemers het rendement te optimaliseren en de juiste strategische keuzes te maken. Zoals bij Woodstone Pizza & Wine...

JEROEN BRAK

Partner BDO Audit & Assurance, voorzitter Branchegroep Horeca

‘Uiteindelijk wil je zoals Google kunnen voorspellen wat de gast doet’

Horecaondernemers Ronald, Oscar en Penny Vos zagen acht jaar geleden in een vroeg stadium de trend naar casual dining. Maar om de volgende trend te spotten, is data nodig beseffen ze.  

Opgericht: januari 2012


Omzet 2018: € 5.720.000


Medewerkers: 185


Vestigingen:

Almere, Alphen a/d Rijn,

Haarlem, Hoofddorp, Zoetermeer


'Meekijken in het hoofd van de gast'

Eigenaar Ronald Vos: ''Waar de strijd om de gast zich vroeger op straat afspeelde, speelt het zich nu voor een groot deel online af. Bedrijven als TripAdvisor of Google kunnen je maken of breken. 

Je moet daarom goed zichtbaar zijn online. We investeren veel in social media-campagnes en SEO. Maar digitalisering gaat in de horeca tegenwoordig veel verder dan vindbaar zijn. Uiteindelijk wil je voorspellen welke keuze de gast gaat maken, als het ware meekijken in het hoofd van de gast.''

Digitale Transformatie in de Horeca sector

Lees het hele verhaal van Woodstone Pizza & Wine en andere inspirerende cases in onze speciale uitgave

Meer weten over Digitale Transformatie?
Kijk dan op bdo.nl/digitaletransformatie

Liever doorpraten?
Neem dan contact op
jeroen.brak@bdo.nl